blog-post-img-1207

Content marketing: construiește un brand de succes prin conținut de calitate

Am citit recent o prezentare excelentă despre cât de important devine să creezi content de calitate, care să susțină creșterea naturală a brandului tău. Este o predicție realistă pentru content marketing, pe care o susținem și pe care o împărtășim cu voi: http://www.slideshare.net/dougkessler/crap-the-content-marketing-deluge

crap-the-content-marketing-deluge-1-638

Auzim de câțiva ani încoace “content is king – conținutul este rege” și doar acest lucru ar trebui să ne conștientizeze asupra faptului că piața de content marketing se află în plină expansiune. Parcurgând etapele unui ciclului de viață obișnuit, regele va începe să aibă probleme de popularitate și va trebui să își reconsidere poziția.
1
Riscurile asociate vor începe să apară în curând, dacă nu cumva au cam apărut deja. Canalele de comunicare vor deveni suprasaturate de conținut de toate tipurile, inclusiv dintre cele îndoielnice sau redundante. Tot mai mulți își cultiva un blog, cei mai mulți au o cameră video cu care își pot produce propriul conținut video pe care să îl lanseze apoi pe Youtube.

crap-the-content-marketing-deluge-45-638

Dar cât % din produsele rezultate, pe lângă un rol de divertisment, au și un rol informativ sau educativ? Cât din informația transmisă este utilă cuiva și cât ține de atingerea unui target de volum? Asta fără să aducem în discuție originalitatea!

alt crap

Conținutul prin care te promovezi te definește. Va urma o perioadă în care modul prin care reușești să te diferențiezi de concurență și să respecți promisiunea brandului va fi atuul tău.

Este cazul să te întrebi încă de acum: oare construiesc un brand prin conținutul excelent pe care îl generez sau construiesc doar o mașinărie eficientă de livrat conținut?

Sursa imaginilor: http://www.slideshare.net/dougkessler/crap-the-content-marketing-deluge

Lavinia Petrariu 15 posts

MarComm Doodler la OnScreen.
M-am autointitulat aşa pentru că mereu mi-a fost greu să mă limitez la un singur domeniu. În cei 11 ani care s-au strâns de când lucrez în Marketing, mereu am explorat, cu plăcere şi aviditate, domenii conexe: comunicare, branding, grafică, ilustraţie, copywriting şi chiar un pic de webdesign. Poate de aceea am făcut şi trecerea către antreprenoriat, unde cel puţin la început, este tare util să fii o entitate "n în 1". :)
Din 2015 mă dedic full time lui OnScreen (cu pauză de bebe - micuța DTP) şi sunt încântată că am găsit un domeniu în care să îmi îmbin toate skill-urile şi pasiunile, mai mult sau mai puţin latente din copilărie şi până acum.

No Comments

There are no comments in this article, be the first to comment!

Leave a Reply

*

* Comments first need to be approved to show in this post.