blog-post-img-2061

Pictăm cu lumină copacii din Grădina Botanică – Marele Picnic ShortsUP 2017

Al treilea an de Marele Picnic, pentru noi – a patra ediție, pentru cei de la ShortsUP.

Cu ce vă surprindem de data aceasta? Cu live painting interactiv, pe copaci. Niciun copac nu va avea de suferit, promitem!  Totul este virtual, deoarece avem tehnologia de partea noastră.

Ioana Pelehatăi, reporterul de serviciu scena9, l-a tras de limbă pe Daniel și a trebuit să spună (aproape) tot. :)

Sună a ceva dintr-un basm cu zâne din era digitală. Rezultatul aproape magic, în care copacii par să danseze și se colorează exact așa cum vrei tu, fascinează garantat sute de copii la Marele Picnic. (Nu cred c-aș fi putut să-i văd mai uluiți anul trecut, decât dacă arborii protejați din Grădina Botanică ar fi început să le și vorbească.) Mecanismul, în schimb, e simplu și se numește pe scurt video mapping. Un artist desenează pe o tabletă grafică, iar imaginile se proiectează pe orice tip de suprafață în timp real, mi-a explicat Daniel Petrariu de la OnScreen, studioul de producție video, care animă copacii weekendul ăsta la Grădina Botanică.

Prin tehnologii similare, OnScreen produc tot felul de tripuri „miraculoase”, care iau ochii: panouri pe care poveștile prind viață la atingere, un tort digital animat, cărți ilustrate care-ți cântă și-ți spun povești, un montagne-russe în realitate virtuală, sunet perimetral care se activează când pășești pe anumite zone din podea. Sunt doar trucuri de marketing pentru adulți, dar aș minți dacă n-aș recunoaște că am rămas țintuită 20 de minute să mă uit la live painting proiectat, când am avut ocazia. De ce fascinează? „Una e când vezi un obiect, o clădire, un copac, așa cum îl știi – și apoi îl vezi cum se transformă. Curiozitatea, pe scurt”, spune Daniel Petrariu.

Află mai multe aici despre celelalte ingrediente secrete care se vor mixa în serile din acest weekend.
Ne vedem pe iarbă… și prin copaci! :)

Lavinia Petrariu 18 posts

MarComm Doodler la OnScreen.
M-am autointitulat aşa pentru că mereu mi-a fost greu să mă limitez la un singur domeniu. În cei 11 ani care s-au strâns de când lucrez în Marketing, mereu am explorat, cu plăcere şi aviditate, domenii conexe: comunicare, branding, grafică, ilustraţie, copywriting şi chiar un pic de webdesign. Poate de aceea am făcut şi trecerea către antreprenoriat, unde cel puţin la început, este tare util să fii o entitate "n în 1". :)

No Comments

There are no comments in this article, be the first to comment!

Leave a Reply

*

* Comments first need to be approved to show in this post.