Am citit recent o prezentare excelentă despre cât de important devine să creezi content de calitate, care să susțină creșterea naturală a brandului tău. Este o predicție realistă pentru content marketing, pe care o susținem și pe care o împărtășim cu voi: http://www.slideshare.net/dougkessler/crap-the-content-marketing-deluge
Auzim de câțiva ani încoace “content is king – conținutul este rege” și doar acest lucru ar trebui să ne conștientizeze asupra faptului că piața de content marketing se află în plină expansiune. Parcurgând etapele unui ciclului de viață obișnuit, regele va începe să aibă probleme de popularitate și va trebui să își reconsidere poziția.
Riscurile asociate vor începe să apară în curând, dacă nu cumva au cam apărut deja. Canalele de comunicare vor deveni suprasaturate de conținut de toate tipurile, inclusiv dintre cele îndoielnice sau redundante. Tot mai mulți își cultiva un blog, cei mai mulți au o cameră video cu care își pot produce propriul conținut video pe care să îl lanseze apoi pe Youtube.
Dar cât % din produsele rezultate, pe lângă un rol de divertisment, au și un rol informativ sau educativ? Cât din informația transmisă este utilă cuiva și cât ține de atingerea unui target de volum? Asta fără să aducem în discuție originalitatea!
Conținutul prin care te promovezi te definește. Va urma o perioadă în care modul prin care reușești să te diferențiezi de concurență și să respecți promisiunea brandului va fi atuul tău.
Este cazul să te întrebi încă de acum: oare construiesc un brand prin conținutul excelent pe care îl generez sau construiesc doar o mașinărie eficientă de livrat conținut?
Sursa imaginilor: http://www.slideshare.net/dougkessler/crap-the-content-marketing-deluge
No Comments
There are no comments in this article, be the first to comment!