Sau despre cum să te urci cu încredere într-un rollercoaster.
Nu știm exact care este durata medie de viață a unei companii care se bazează pe industriile creative, în schimb știm cu siguranță că odată ce te urci pe scaunul din față, urmează o cursă cu suișuri și coborâșuri fără de care nu ai putea să evoluezi. Chiar dacă iți strângi foarte tare centura de siguranță, este imposibil să nu fii plin de adrenalină la fiecare hop care se anunță.
Exact ca într-un rollercoaster, când lucrezi în domeniul audio-vizual și creezi o serie de produse de video marketing unice pe piață este foarte dificil de anticipat ce se întâmplă de cealaltă parte a porțiunii de drum urcate într-un ritm foarte încet. Știi ca la un moment dat urmează o cădere rapidă dar din nou, cu scopul de a urca. De-a lungul celor 7 ani de-acasă (un acasă la fel de magic ca și numărul de ani pe care îl aniversăm), am vrut să încheiem de multe ori cursa, să o considerăm ”a once in a lifetime experience”, dar noi am fost fix precum copiii mici într-un parc de distracții și am vut să ”ne mai dăm o dată”. Fiecare nouă cursă a adus oameni creativi în acest rollercoaster care au contribuit activ la îmbunătățirea serviciilor oferite de OnScreen și la dezvoltarea unora noi. După un număr semnificativ de ”ture”, considerăm că am învățat cum e construită această mașinărie care pe cât de distractivă se anunță, pe atât de înfricoșătoare poate deveni dacă nu ești pregătit (să fim serioși, cine e cu adevărat pregătit?).
2010 – Put your seatbelt on!
Daniel Petrariu pune bazele VFX Creative Studio. După o experiență vastă în televiziune și cu o dorință arzândă de a oferi servicii de producție și post-producție video după propria-i viziune.
2011 – ”It will be fun” they said.
Văzând cât de faină e cursa, Dan își continuă drumul adăugând servicii pentru evenimente: cu prezentări interactive realtime, realizate cu ajutorul softului Ventuz, dar și regie video, content video și stage design.
2012 – Get a ticket now, and you receive one for free!
Pentru că sfârșitul lumii nu a apucat să se întâmple în acest an, Lavinia și Dan lansează de la biroul din sufragerie VideoGraph – Mesaje cu tentă permanentă. De la marketing, Lavinia face saltul spre scenariu, ilustrații, storyboard, chiar și voce. Se prind cam care e treaba cu parcul de distracții și fac primul film stop motion. Seviciilor de producție și post producție video li se alătură cele de doodle video și stop motion video.
2013 – So close to the sun!
A fost creat brand-ul umbrela OnScreen – Cu noi te vezi bine! Astfel mai păcălim un om să vină cu noi – Claudiu Ioja pe animație. Ne definim identitatea devenită mai complexă și adăugăm în portofoliul de produse 2D Flat Animation.
2014 – I wanna own an amusement park.
Avem și un prim sediu. Mai mult studio decât birou dar ne jucăm mult și mai adăugăm un serviciu: Video Mapping.
2015 – More goodies.
Câștigăm premiul pentru secțiunea StillMapp din cadrul festivalului iMapp Bucharest 2015 și ne dublăm numărul de angajați/colaboratori. Pe principiul ”go big or go home”, adăugăm serviciilor noastre Backdrop Design, Social Photo Booth și dezvoltăm partea de Social Media Marketing, grafică și DTP.
2016 – How big is this ride?
Pentru că mintea lui Dan este un parc de distracții în sine, lansăm Doodle Magic Board care se bucură de un mare succes și serviciul unic în România de video mapping pe tort – intitulat de noi Pop-up Digital Cake (delicios, nu?)
2017 – How many rides can you have in a lifetime?
Anul aniversar am început să-l sărbătorim prin a dezvolta și a adapta serviciile noastre la cererea pieței. Suntem conectați la tot ce mișcă în materie de tehnologii și strategii folosite în video marketing, cu scopul de a crea tooluri care să promoveze anumite produse, atât în mediul online, cât și în cel offline.
Adăugăm Magic Book, VR (avem și simulator rollercoaster!) și Perimetral Sound, în categoria tehnologiilor creative pentru evenimente, oferite de OnScreen și, astfel, ne dublăm departamentul creativ.
Lansăm UNICORNER – Digital Event Kit sub aripa căruia realizăm invitații de nuntă digitale, digital love story, proiecții ambientale și oferim Social Photo Booth personalizat și Pop-up Digital Cake special create pentru industria NBC. În momentul de față, coacem Animaize, un proiect care ne-a răsărit în minte prin 2015 și pe care îl vom lansa în curând.
Dacă ar fi să facem sumarul curselor făcute, ne dăm seama că OnScreen a devenit pentru noi un amusement park pe care îl conducem după reguli creative încă nescrise și în care fiecare client, indiferent de natura acestuia, poate găsi un mijloc interactiv de a-și promova produsele sau serviciile. Indiferent în care punct al rollercoaster-ului te afli, cu OnScreen te vezi bine!
No Comments